tirsdag 28. desember 2021

"Men at det er en nyttig ting..."


 I tida før jul fekk eg eit stadig gjentakande spørsmål frå han som eg bur i lag med: Kva ønskjer du deg til jul?   I byrjinga hadde eg  ikkje noko svar å gje. Har i grunnen alt eg treng. Men så etter å ha fundert litt i dagar og veker føre jul begynte eg å tenkja i praktiske baner:  Har oppdaga at det dukkar opp rust på det vesle utvalet eg har av verktøy i leiligheten min i utkanten av byen.  Kunne vore greitt å ha noko som kan ta knekken på det. Dessutan, både det eine og det andre kunne trengja litt smørning og vedlikehald. Så kvifor ikkje ønskja seg noko som kan hjelpa litt på forfallet av det eg har i skuffer og skap. Så då nemnde eg det for gubben. Det er vel ofte ein får ting til jul som ein aldri får bruk for. Unødvendige ting. Men dette måtte no vera midt i blinken, tenkte eg.

Etter kvart som jula nærma seg så kom spørsmålet att frå O: Kva ønskjer du deg til jul? Og eg gav han  same svaret eg veit ikkje kor mange gongar. Til slutt hadde han tydelegvis fått det med seg. For på julekvelden kom han med pakka som inneheldt det som biletet viser. Det er vel ikkje så vanleg at koner får slike gåver av ektemennene sine. Men som Alf Prøysen syng i ei av sine viser: "Men at det er en nyttig ting kan ingen komme fra". 

Då eg var inne på øynæ for å saga meg eit julatre nokre dagar før jul, oppdaga eg rustflekkar på saga mi. Og noko av det første eg gjorde då eg hadde vorte den lukkelege eigar av dette rustmiddelet, var å sprøyta noko av innhaldet på sagbladet. Sidan har eg oppdaga at det er fleire ting i heimen som treng same behandlinga. Godt at det finst noko som hjelper.

Forresten så er det ikkje berre ting som treng "smørning". Har oppdaga at min 63 år gamle lekam ikkje er som han var for 30 - 40 år sidan. Kanskje han kunne trengja noko liknande....
Men det får verta av eit litt anna slag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar