onsdag 15. desember 2021

Havila Capella


 For nokre dagar sidan kom denne staselege dama til byen. Ho kom akkurat i den tida då hurtigruta plar koma. Eg såg henne då eg var ute på min vanlege tur med Tinka. Ser nesten ut som ei hurtigrute, men ikkje heilt. Så kva slags "dame" er eigentleg dette? 

Jau, no har det seg slik at dette er det første av fire skip frå det sunnmørske rederiet Havila Kystruten som skal gå langs kysten slik som hurtigrutene. Ho ber det merkelege namnet Havila Capella. Nytt og sikkert fint skip. Så ho kjem nok til å dukka opp mange gongar i tida framover. Og eg som er så van med å sjå hurtigrutene som kjem nesten kvar dag. No må eg berre venja meg til dette og. Det er stadig noko nytt.

Etter kvart kjem det altså tre fleire liknande skip, men det vert ikkje før eit stykke ut i det nye året 2022.
Desse skipa seiest å vera norskekystens mest miljøvennlege skip. Og det høyrest no bra ut. 

Det var fleire enn eg som hadde møtt opp for å ønskja "dama" velkomen. Nokon kalla det ei historisk hending. Me får ønskja henne velkomen alle me som kjem til å sjå henne kvar gong ho kjem hit til byen, og håpa ho får mange fine turar langs den lange flotte kysten vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar