tirsdag 30. november 2021

Første snøen

Snøen er komen! Det var i går kveld han kom dalande her i låglandet for første gong. Han hadde med seg ein intens vind. Altså kom den første snøen på skrå, eller rettare sagt, på tvers. I alle fall kom han og dekte vårt nærmiljø slik at det lysna betrakteleg. 

Dette biletet tok eg i dag på morgonturen. Då hadde vinden stilna og snøinga teke ein pause. Sola stakk hovudet fram og lyste endå meir opp. Det gledde mitt snøelskande hjarta. Tinka deler mi interesse for snø. Då livnar ho til meir enn vanleg, og ser på meg slik som på biletet. Eg kjenner det blikket: "Kom og leik med meg" betyr det. Helst vil ho sleppa bandet og springa uhemma omkring. Men det let seg sjeldant gjennomføra her i byen. Det er lettare å få til der leiligheten min i utkanten av byen er. Der plar det vera meir snø og. Skulle gjerne vore der no...

Uansett så er det siste haustdagen i dag, viss ein skal sjå på kalenderen. Og når morgondagen kjem er me i julemånaden. Men den vanlege julasjauen har teke til for lenge sidan. Julatre og pynting i gatene. Nissar og den slags tull og tøys. Det er tydeleg at folk flest tenkjer stadig mindre på kvifor me feirer jul. 

Sjølv synest eg det er fint og gå inn i adventstida. Prøver å ha ei ventande haldning i denne tida. Ta det roleg og kosa meg med juleførebuingar. Tenkja etter kva for julegåve som passar til den enkelte. Og så er det julekorrespondansen. Det er ein triveleg aktivitet i denne tida.

No er det tid for Tinka sin "midt-på-dagen-tur". Får ta meg ein rusletur i det fine veret. Og så tek eg med meg fotoapparatet. Sikkert mange fine motiv å finna på ein slik fin dag.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar