fredag 17. mai 2024

17.mai 2024




 Ja, i dag er det altså 17.mai 2024. Og det vart ein strålande dag når ein tenkjer på veret. Sol frå klår himmel. Kunne ikkje vore betre. Alt var klart for ein heidundrande fest og det vart det. Oftast plar me gå i kyrkja på denne datoen, men i år var den så tidleg som kl. 9.00. Så det droppa me denne gongen. Det vart til at me i staden tok oss ein tur på byen etter frukost for å sjå på livet. Og der var det jammen mykje liv. Det var 17.mai-tog i lange baner, med mykje ståk og bråk. Etter kvart vart det i meste laget for gubben, så han rusla heim att, medan eg tok meg ein ekstra tur. Og det var veldig mykje folk på byen i dag. Grenselaust mykje. Eg fekk lyst på ein is, og stod i kø i lange tider før det var i boks. Så åt eg den på veg heim. Ein slik dag var det mange bunader ute og gjekk. 
    Bunad ja, eg var veldig spent på om eg fekk bunaden på meg i år, sidan eg har lagt litt på meg i det siste. Men det uventa greitt. Eg slapp å halda pusten, for å sei det slik.  Men eg må nok leggja meg i hardtrening viss eg skal koma meg på fjellvandring i år, noko eg håpar på til sommaren.

Men det er fleire enn eg som har lagt på seg. Vår firbeinte familiemedlem var til dyredoktoren i går for å få den årlege vaksina si. Samstundes fekk ho seg ein helsesjekk, og så måtte ho på vekta. Ho hadde lagt på seg, ja. Eg prøvde å løfta henne her ein dag, og det var som å løfta stein.  Så her må det trimmast både for to- og firbeinte. 

Det vart ei fin 17.mai feiring, men det var varmt og eg sveitta fælt i den tjukke, varme bunaden. Så etter ei stund gjekk eg heim og tok han av meg. Det var godt! 
Så vart det rjommagraut til middag med tilbehør. Tinka fekk sjølvsagt smaka.
Men før middagen måtte eg sjølvsagt ut med den firbeinte. Me gjekk ikkje så langt, berre nordover til den parken der me går til stadighet. Då kom dagens hurtigrute og la til kai, som vanleg.

No i kveldinga har temperaturen gått litt ned, heldigvis, så dagens kveldstur med Tinka vert ikkje så heit som tidlegare i dag. Men dette har vore ei veldig fin feiring av nasjonaldagen. 
Eit godt minne.
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar