lørdag 3. september 2016

Sommarminne 2016

Eg hugsar tidleg i vår eg tenkte at no har eg ein heil lang vår og sommar framføre meg. Mange dagar og veker til hytteturar,fjellturar og andre ting som eg likar å fylla den årstida med. Det virka som eit hav av tid. Hausten låg langt der framme ein stad. Uendeleg langt vekke. 
 Men no har timeglaset runne ut for sommaren 2016, og når eg ser attende, ser eg at det gjekk så utruleg fort. Dagar og veker, timar og minuttar har runne som sand utor hendene mine. Og brått har me komne langt ut i første haustmånaden. Kvar vart det av sommaren ?
  - Det er då det er viktigt å ta vare på minnene. Her framføre meg har eg festa saman 6 maskinskrevne ark frå den fine turen til Island i juni. Der skjedde det noko heile tida, og eg noterte flittigt på den medbrakte datamaskina. Og tida vart nytta effektivt. Inntrykk og opplevingar var mange og forskjellege, og alt skulle takast vare på. 
  - Noko av det første me såg på Island var lupiner. Denne hageveksten som ein kan finna i mange norske hagar.  Islendingane må vera uvanleg begeistra for lupiner,tenkte eg då det skulle visa seg at det vaks i utrulege mengder nesten over alt. Men så fekk me vita at det var ei meining med det: Det vart planta i si tid for å binda den sandete jorda. Det har sanneleg virka, og har spreidd seg noko over alle grenser. Me kunne kjøra milavis langs desse lupineskogane,   som på bildet. Men så fortrengjer det annan vegetasjon,  - som einstabben på hytta.  Likevel er lupinane fine med sin knallblåe farge, og pyntar opp. Noko ein ikkje kan sei om einstabben.
Uansett så vert lupiner eit av dei mange minna frå Island.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar