tirsdag 23. august 2016

Lang ferd mot nord

  - Min kjære O. og eg er så heldige at me har hurtigruta her i vårt nærmiljø. Ho kjem så trufast kvar einaste dag og legg til så og sei nett utanfor stovedøra vår.
På våre 3 daglege spaserturar med hunden har me full kontroll over når ho kjem og fær.
 Mellom kl 14.00 - 14.30 kjem ho frå det høge nord hit til "endestoppet", og kl 20.00 legg ho frå kai att i retning nord. Det er eit dagleg og kjent rituale som  høyrer til kvardagen vår.
Alltid like kjekt å finna ut "kva hurtigrute er det som kjem i dag".
  -  Me kjenner dei fleste på utsjånaden. Ei av dei reiste me på bryllaupsreise med for 4 år sidan. Ein fantastisk tur langs vår nydelege kyst, - heilt til Kirkenes og attende. Det er ein eigen ro over ein tur med eit så stort skip. Ei kjensle av å vera saman om noko. Ei oppleving i eit samfunn for seg sjølv. Med den trygge duren og ei svak gynging som bakgrunn.

  - Me hadde heile tida lugaren med og slapp å skifta overnattingsstad slik som på turar på land. Medan utsikten frå vindaugo skifta heile den lange sjøvegen.

  - Det tek 11 døgn frå kvart hurtigruteskip forlet kaien her til det er attende her hjå oss. Eg kjenner eit sug av reiselyst kvar gong eg ser ei hurtigrute legg frå kai slik som på dette bildet. Eg skulle så gjerne vore med...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar