søndag 11. september 2016

Heima er best

Her kjem endå eit sommarminne frå Island:  
Ein dag me var ute og kjørde på den islandske landevegen, måtte me stoppa og gå innom ein daglegvarebutikk.  Eg hadde fått aukande hoste og vondt i halsen, og trong nokre pakker med sterke drops. Etter at eg hadde funne det eg ville ha, + litt anna, fekk eg varene mine i denne bæreposen som er vist på bildet. Tenk der stod det på posen at "Heima er best" !  Islendingane måtte tydelegvis minna seg sjølve (og andre?) på at dei høyrer heime på Island og at for dei er det den beste staden som finst. Veldig kjekt og at dei seier det og skriv det på akkurat same måten som meg og folk på mine heimtrakter ! 
Og mitt inntrykk er at ein tur til denne forblåste øya ute i havet er så mykje meir enn førsteinntrykket: Svære fjell, vide dalar med jordbruksland, vulkanar, isbrear; gardar og små og større bedrifter, og eit seigt og heimakjært folkeslag som tek vare på språk og særpreg, og som på ingen måte har tenkt seg inn i EU. 
  - Men det største er å ha ein god heim å koma attende til når ein har vore ute og reist. Det vart me minna på denne dagen.
  - Eg plar ikkje samla på bæreposar, men denne skal eg ta vare på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar