onsdag 11. mai 2016

Den vesle raude hytta i skogen

Endeleg er varmen her. Brått og uventa slo han ned som ei bombe over vestlandet. Varmegradene spratt opp til dei store høgder og lokka folk ut or husa sine som bjørnen or hiet om våren. 
  - Denne dama fekk det straks travelt med å koma seg hit til den vesle raude hytta i skogen. For dette har eg venta på lenge på: Studert vermeldingane og leita etter teikn på varme. Og endeleg kom det det eg venta på. Så no skal det verta mange hytteturar framover. Sesongens første overnattingshyttetur er over, og berre dei 3-4 dagane såg eg kor lauvverket vart tettare rundt meg. 
  - Dette bildet vart teke for halvanna veke sidan, og då var det vise gras frå i fjor som dominerte. No ligg det eit teppe av kvitveis rundt hytta med litt innslag av gult, påskelliljer og ein og annan løvetann. 
  - Desse dagane på hytta har eg brukt til å få støv og skit ut etter vinteren, lufta og banka madrasser og elles vorte kvitt det som har hopa seg opp sidan i fjor av spindelvev og daude fluger. Så no skulle det etter kvart verta klart for ein forhåpentlegvis lang og god hyttesesong her på den vesle raude hytta i skogen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar