søndag 15. februar 2015

Kyrkje ???


No kjære lesarar av bloggen min, veit de kva dette er ? 
Det kan sanneleg vera så mangt no i våre dagar. Når ein byggjer noko no for tida, er det oftast prisen som avgjer korleis  produktet skal sjå ut. Ikkje så nøye om det er aldri så stygt. Berre det er tenleg.
Om eg ikkje hadde visst kva dette var , så ville eg tippa på ; ei løe, ein silo, eit skur, eit lager, ein fabrikk, eller ein driftsbygning av eit eller anna slag.
  - Men nei, kjære blogglesar, dette er utruleg nok ei kyrkje. Ei av dei mange kyrkjene her i denne kommunen. Og arbeidsplassen til min kjære prestemann akkurat i dag.
  - Hadde denne kyrkja vore bygd for nokre hundre år sidan eller bortimot tusen år sidan, så hadde utsjånaden vore ein heilt annan. Det var den gongen ei kyrkje såg ut som ei kyrkje. No for tida skal Gudshuset passa til så mange anledningar. Det er så mykje forskjelleg som skjer innanfor desse veggane. Første gongen eg var der, var det ytre eit nedslåande syn. Men berre til ein kjem over dørstokken. Innandørs opnar det seg ei heilt anna verd. Der er det så lyst og fint og koseleg at ein kan ikkje anna enn å trivast. Og at dei som høyrer til der er glade i kyrkja si, det er det ingen tvil om!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar