onsdag 4. februar 2015

Støtte til Israel

På internett kan ein finna mykje løye. Og på youtube kan ein koma over litt av kvart.
 Der er det filmar av mange slag, om sikkert noko bort imot det meste. Og ofte må eg innom der.
  - No er det slik at datamaskina mi har passert 6 år. Det er visst veldig gammalt i dataverda. Og vert ein gammal, vert ein ofte og sær. Har ein hatt sine særtrekk før, så vert det ikkje mindre av dei når ein kjem opp i åra.
Slik er det med både folk og dyr, og også no datamaskiner. I alle fall denne.
For no vil ikkje sistnemde på internett utan ein tur innom youtube. Spør meg ikkje kvifor. Det berre er slik.
Dermed har eg kome over litt av kvart når eg har vore innom der. Som dette bildet viser: Ein hund som sit ved frukostbordet og les i ei avis. Og det er ikkje kva som helst avis han les, men sjølvaste Karmel-bladet. Eller Karmel Israel-Nytt som det heiter. Som eg sjølv abonnerer på. Og som vert laga i Israel av nordmenn (blant andre) som står midt oppi det som skjer i den vesle jødestaten.  Karmel forkynner sanninga i det som skjer i landet. I eit hav av løgn og bedrag. Det er ikkje politisk korrekt. Men det er i alle fall historisk korrekt, og det er det som betyr noko. 
Godt med alle som støttar Israel, enten det er tobeinte eller firbeinte.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar