fredag 5. februar 2010

Lampen og juletreet

Det er på nattbordet det skjer. Denne gongen er det lampen det gjeldt. Den vesle søte lampen som eg kjøpte i Russland trekte sitt siste sukk etter ei levetid på berre litt over eit år. Då vart det mørkt på soverommet! Å finna ein arvtakar i ein norsk lampebutikk gav ikkje det forventa resultatet. Gode råd vart dyre, men hjelpa var heldigvis nær. Det er ikkje lenge sidan jul, og det går vel an å forlenga jula litt, tenkte eg og plasserte juletreet på nattbordet. Mitt vesle juletre, som er av det slaget som garantert ikkje drøsar, får spela rolla som nattbordlampe ei tid, til eg har funne ei meir varig løysing.
Så her hjå Tanja og meg feirer me fortsatt jul, på ein måte. Det skulle ikkje undra meg mykje om me greier å strekkja jula heilt til påske, ja kanskje lenger. Me får sjå.....
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar