søndag 7. februar 2010

Kledd for vinterfjellet


Som sikkert alle veit som har lese denne bloggen så går Tanja og eg mykje tur. Me har våre tre faste turar pr dag. Det har ho fått frå første dag, og det skal ho få så lenge det er opp til meg. Det har vore turar av så mange slag: Fjellturar, skogsturar, hytteturar på øynæ og skiturar. Og Tanja tek i mot alle turar ho kan få med takk. Uansett kva slags turar eg tek henne med på så er ho like oppglødd og ivrig. Det einaste ho til dags dato har hatt å klaga over i tursamanheng, er temperaturen på toppane i vinterfjellet. Då kan det blesa friskt, noko som Tanja ikkje har vore heilt kledd for. I motsetning til sin forgjengar, har Tanja ein heller kort pels. Så ho har nok dessverre frose litt på toppane. Noko ho har gjeve meg beskjed om i det siste. Då har ho sett på meg med dei store hundeaugene sine, pistra og på sin måte tigga meg om å gjera noko med det. Og no har me vore og gjort akkurat det. For nokre dagar sidan var me innom ein dyrebutikk og såg kva dei hadde av hundejakkar. Tanja fekk prøva både den eine og den andre, og det vart til at me bestemde oss for ein svart vindtett jakke med mjukt saueskinn på innsida. At akkurat den jakken var nedsett til halv pris passa og bra. I tillegg investerte me i ein ny refleksvest (ho har slete ut to stk frå før)
Eigentleg synest eg det er litt tullete å kle på dyr, men i dette tilfellet er det ein nødvendighet. Så no håpar eg at min beste venn slepp å frysa i fjellet. Det skal me testa på neste fjelltur !
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar