søndag 10. januar 2010

Kvitt nyttår

Det er ikkje til å tru,men julesnøen er her fortsatt! Han har lagt her samanhengjande utan utskiftning. Den kvite jula gjekk over i kvitt nyttår, og alle gler seg som likar snø og fargen kvit. Sjølv om det er i kaldaste laget, har Tanja og eg hatt nokre flotte skiturar i fjellet. Og sjølvsagt håpar både hund og menneske at dette skal vara lenge. Helst likar me å gå på stader der Tanja kan springa laus. Altså der det er langt mellom andre skigåande og firbeinte. Som på desse bileta. Då kosar me oss!
- I mange år har eg hatt planar om å kjøpa nye ski. Men eg har enno ikkje kome lenger enn til planane. Så eg går fortsatt omkring på mine gamle treplankar som eg har hatt sidan 70-talet. Runde i kantane etter mange års bruk og noko bort imot ustyrlege. Så det er ein stor kontrast mellom meg og andre skigåande. Helst skulle eg vel sendt heile skiutstyret mitt på museum. Men enn så lenge får eg bruka det eg har. Eigentleg har eg ingen brukbar grunn til ikkje å investera i noko nytt. Går vel omkring og ventar på det rette tidspunktet....
- Men naturen er den same, uansett ski. Fotoapparatet tek vare på minnene. Og minnene skal eg kosa meg med seinare, når dei snølause vintrane er attende.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar