onsdag 1. mars 2023

Vår 2023


 Det er første dagen i den første vårmånaden, og eg feirar våren med eit herleg vårteikn som eg har funne her i mitt nærmiljø. Nydelege krokusar i mange forskjellege fargar kjem no opp or jorda og viser sine glade ansikt. 

Men vinteren er ikkje ferdig. Enno kan det koma snøbyger. Og enno ligg det snø på toppane av byens sju fjell. Har hatt nokre fjellturar i det siste, og sett at den snøen som ligg der er blanda med is og har neppe planar om å forsvinna med det første. Skrekkeleg vanskeleg å føta seg i fjellet no med all den isen. Broddar må ein ha, viss ikkje kjem ein ikkje langt. 

Likevel, det er ikkje denne slags vinter eg ville hatt. I heile vinter har eg ønskt meg snø med skiføre. Men slik vart det ikkje i år heller. Skiene har fått stå urørde i kjellaren denne vinteren og. Hm...

Jaja, då får våren berre koma då, så får eg håpa på skikkelege vintrar ein gong i framtida. Men slik klimaet har forandra seg så må ein vel langt av garde for å finna skiføre. Kanskje til Nordpolen...?

Så får eg berre prøva å fylla dagane med andre ting. Turar med Tinka vert det uansett, så må det vel gå an å koma seg opp i høgden snart utan å bruka broddar. Dagane har vorte lengre, og det er ein god ting. 

Me får strekkja oss mot våren  -  og lyset !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar