søndag 18. juli 2010

Ferie


Slik ser det ut på nattbordet mitt no. Mitt vesle juletre, som har "vikariert" som nattbordlampe, har endeleg teke ein velfortent ferie. Den nye rosa lampen passa perfekt på mitt rosa soverom. Han er komen langvegs frå, - heilt frå det store landet i aust. Og no står han og lyser av alle krefter her hjå meg, omringa av heile mitt skramleorkester som og gjer jobben sin grundigt og godt.
- Men det er ikkje berre juletre som treng ferie. Trøytte hjelpepleiarar og andre slitarar treng det i høgaste grad og. Og no er det denne hjelpepleiaren sin tur. Eg har snudd ryggen til jobben. Ofrar han ikkje ein tanke. Nei, tankane går heilt andre stader, - til fjells. Dei næraste to dagane vert det lang kjøring. Så ber det opp i fjellheimen i fire, forhåpentlegvis fine dagar. Og Tanja skal sjølvsagt vera med. Turen er godt planlagt, og me gler oss veldig !
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar