mandag 26. august 2024

Vår 12. bryllaupsdag


 I går var det vår 12. bryllaupsdag. Altså var det 12 år sidan O. og eg gjekk opp kyrkjegolvet og vart mann og kone. Me gifta oss på ein regnversdag, og gårsdagen var og temmeleg regnfull og våt. 

Som tradisjonen er var me ute på ein koseleg liten vietnamesisk restaurant her i vårt nærmiljø for å nyta eit godt måltid. På menyen stod kokt and med ris og grønsaker - som mine blogglesarar kan sjå på biletet. Den retten er og tradisjon. 

Tenk at me har vore gifte i 12 år !!   Det har vore gode år - for det meste, og eg håpar me får endå fleire gode dagar og år i lag. Desse åra med O. har vore den beste tida i livet mitt. Godt å vera to. Forresten, me er eigentleg tre viss eg skal rekna med vår firbeinte familiemedlem, Tinka. Ho er ein viktig del av familien. 

Min kjære O. har etter kvart vorte ein godt vaksen mann. Helsa er ikkje som før, og  det merkast. Men me tek ein dag om gongen og gjer det beste ut av det. Og eg håpar me får ha kvarandre enno ei stund. Me ser med forventning framover....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar