mandag 3. februar 2020

Vårteikn

For nokre dagar sidan kom eg over desse nydelege snøklokkene ein stad i mitt nabolag. Har de sett noko så fint? Dei ser ut til å vera heilt utvaksne, så eg må no lura på kortid dei kom opp or jorda. Vil tru at det er ei stund sidan.

Men det er då midt på vinteren! I alle fall etter kalenderen.
                                  -  -  -

Det skulle vore snø no. Djup snø med skiføre og kuldegrader. Lyst og kvitt. Herleg! Det var slik det skulle vore no.
Men vinteren let venta på seg.

Ein annan ting er om det no brått vert veromslag med kulde. Kva då med desse yndige snøklokkene. Kjem dei til å greia seg?

Elles har eg fått med meg at det er ikkje lenger alle småfuglane som tek seg bryet med å flyga sørover om hausten. Ikkje så rart når me har fått sånne milde vintrar. Får berre håpa for deira skuld at dei ikkje vert overraska av altfor mykje kulde, så småe som dei er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar