mandag 11. juli 2011

Sommar 2011


Tida går så fort, og særleg denne lysaste årstida. Dagane glir unna og veker går over i nye veker. Prøver å halda fast på dagen i dag og nyta han det eg kan. Men så opplever eg det same på nytt at tida renn ut mellom fingrane på meg. Om ikkje lenge er også denne sommaren historie.
- "Lær oss å telja våre dagar, så me kan få visdom i hjarta!" Står det i Salme 90.12. Han fekk sagt det, den gamle vismannen som skreiv dette. Dagar som vart fort korte var vel ikkje ukjent for den karen heller, sjølv om han levde i ei heilt anna tid.
- Sjølv ser eg på biletet av kløverenga i full blomst og nyt synet. Fast bestemt på å få mest mogeleg med meg av det gode rundt meg. Ta det til meg og syga i meg alt som kan kjennast, sjåast og nytast av sommardagen i dag.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar