søndag 17. april 2011

Gamle slitarar


Dette er mine gamle, velbrukte fjellsko. Dei vart kjøpte i 1997 nett før eg la ut på tur frå hytte til hytte i Jotunheimen der Galdhøpiggen var hovudmålet. Sidan har dei følgd meg på mange liknande turar: Til saman 3 gongar i Jotunheimen, og elles på Hardangervidda, i Breheimen, Trollheimen, Sylane og mange, mange dagsturar her omkring by'dn og på øynæ. På slike turar veit eg kor viktigt det er å vera godt skodd. Det gjer turane så mykje lettare. Og skorne har halde mål. I alt slags ver og i mange slags terreng. Men no ein dag, etter å ha vore mykje brukt i 14 år, trekte dei sitt siste sukk. Det var på eit fjell ikkje langt unna eg oppdaga at det hadde laga seg djupe holer inni/under solane. Dei heldt på å gå i oppløysing innanfrå! Så eg måtte berre innsjå at mine trufaste,kjempegode fjellsko hadde gjort si gjerning.

- Men ein stad, på ein eller anna sportsbutikk, står det eit par nye fjellsko og ventar på at eg skal koma og kjøpa dei og ta fatt på nye fjellturar der framme i framtida....Gler meg!



Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar